تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 15 اردیبهشت 1405
امضای تفاهم‌نامه بهینه‌سازی مصرف گاز با ۴ شرکت کارور در البرز

  امضای تفاهم‌نامه بهینه‌سازی مصرف گاز با ۴ شرکت کارور در البرز

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از امضای تفاهم‌نامه‌ای با چهار شرکت کارور به‌منظور اجرای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی در این استان خبر داد. 

 

به گزارش نفتون به نقل از شانا، سیدرضا غفاریان گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، شرکت‌های کارور متعهد شدند با اجرای برنامه‌های تخصصی و اقدام‌های عملیاتی، حداقل مقدار صرفه‌جویی مورد انتظار را نسبت به خط مبنا محقق کنند. 

 

وی با یادآوری اینکه مدیریت مصرف انرژی در سال‌های گذشته باید بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت، افزود: در شرایط کنونی اجرای این طرح‌ها می‌تواند نقش مؤثری در کاهش مصرف غیرضروری، افزایش پایداری شبکه گازرسانی و جلوگیری از هدررفت منابع ایفا کند. 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی مصرف، افزون بر ارتقای بهره‌وری انرژی، به توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بهینه‌سازی و بهبود عملکرد تجهیزات گازرسانی نیز کمک می‌کند. 

 

غفاریان همکاری با شرکت‌های کارور را گامی مؤثر در تسریع اصلاح الگوی مصرف بیان و تصریح کرد: این همکاری زمینه تحقق اهداف کلان حوزه انرژی و ارتقای بهره‌وری در بخش مصرف گاز در استان البرز را فراهم می‌سازد.

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: