پیام نفتون > نفت > مناطق نفت خیز
افزایش 15 هزار بشکه ای ظرفیت تولید در آزادگان جنوبی/مطالعات فاز دوم آغاز شده است
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: تلاش می‌شود که تا پایان سال، ۱۵ هزار بشکه نفت به ظرفیت تولید از میدان نفتی آزادگان جنوبی افزوده شود. ابوذر شریفی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه صنعت نفت اهواز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های فنی و مهندسی که در دستور کار این شرکت قرار گرفته است، تلا...
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 - 19:32
امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک بین مناطق نفتخیز جنوب و نفت خزر
در نشست مشترک مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت نفت خزر، تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های دو جانبه برای توسعه فعالیت‌های اکتشافی در خزر جنوبی امضاء شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتون، این نشست روز (۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۰) با هدف بررسی هم‌افزایی فعالیت‌های مشترک شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و شر...
دوشنبه، 20 دی 1400 - 16:52
تحریم ها بر توان تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تاثیری نداشت
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن تشریح دستاوردهای این شرکت در سال‌های اخیر از افزایش ظرفیت و توان تولید شرکت با وجود شرایط تحریمی خبر داد.
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 - 16:38
رکورد جهانی تعمیر کوره  به پالایشگاه بندرعباس رسید
متخصصان پالایشگاه نفت بندرعباس برای نخستین بار در ایران و با تکیه بر دانش بومی موفق به جابه‌جایی رکورد ترمیم سقف کوره در حال فعالیت که پیش‌تر متعلق به یک شرکت آمریکایی بوده است، شدند.
دوشنبه، 07 تیر 1400 - 14:20
پایانه نفتی جاسک گامی مثبت در ورود ایران به بازار جهانی انرژی
استاندار هرمزگان گفت: با بهره‌برداری از پایانه نفتی جاسک ضمن تأثیرگذاری در اقتصاد کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی، ایران با چهره جدیدی در حوزه انرژی وارد بازارهای جهانی می‌شود و ایفای نقش می‌کند.
یکشنبه، 23 خرداد 1400 - 13:39
عملیات حفاری طرح توسعه مارون کلید خورد
عملیات حفاری نخستین حلقه چاه طرح توسعه میدان نفتی مارون ۲ و ۵ در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با به‌کارگیری دستگاه حفاری سنگین ۶۸ فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران آغاز شد.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 14:36
پیاده‌­سازی پروژه‌های تحول محور در حوزه منابع انسانی نفت‌خیز جنوب
‫مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از برنامه‌ریزی، تدوین و پیاده‌­سازی پروژه‌هایی به‌منظور تحول در حوزه منابع انسانی این شرکت خبر داد.‬
یکشنبه، 14 دی 1399 - 11:19
تلاش برای حفظ ایمنی خطوط لوله نفت و فرآورده کشور
معاون عملیاتی مدیر خطوط لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: با وجود بارندگی‌های اخیر، با تلاش همکاران مناطق و با توجه به پیش‌بینی‌ها و تمهیدات انجام‌شده، همه خطوط لوله نفت و فرآورده کشور در شرایط ایمن قرار دارد.
دوشنبه، 17 آذر 1399 - 15:40
آخرین پروژه طرح توسعه 28 مخزن به مناقصه رفت/ ارزش بسته 72 میلیون یورو است
نفتون- اسناد مناقصه بسته قراردادي گچساران 1 و 2 در قالب یك بسته یكپارچه از طرح 28 مخزن نهايي شده و در مرحله دريافت پيشنهادات شركت هاي پيمانكاري اكتشاف و توليد (E&P) قرار دارد.
یکشنبه، 25 آبان 1399 - 14:49
صنعت نفت با همکاری دانش‌بنیان‌ها  کالاهای پرمصرف را بومی سازی می کنند
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در سال‌های اخیر ۱۲ هزار قلم کالا و مواد مصرفی این شرکت بومی‌سازی شده است که از این تعداد، ۲ هزار و ۵۰۰ قلم کالای پرمصرف که بخشی از آنها جزو اقلام راهبردی‌اند، با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته شده‌ است.
چهارشنبه، 21 آبان 1399 - 17:45
تولد یك مخزن نفتی جدید در میدان نرگسی
نفتون- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تولیدی شدن مخزن بنگستان میدان نرگسی برای نخستین بار ،با حفاری چاه شماره ۱۳ میدان نرگسی در قالب طرح ۲۸ مخزن، خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 20 آبان 1399 - 14:55
تعمیر و بازسازی ۶۵۵ تجهیز سرچاهی و درون‌چاهی  در مناطق نفتخیز جنوب
نفتون- مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه­های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ با تلاش و کوشش کارشناسان و متخصصان این مدیریت، تعداد ۶۵۵ عدد انواع شیرآلات و تجهیزات سرچاهی و شیرهای درون چاهی (3SV)، تعمیر، بازسازی و مجدداً در چاه­ های تولیدی مورد استفاده قرار گرفت.
پنجشنبه، 24 مهر 1399 - 11:08
تحقق ۱۰۱درصدی برنامه تولید در زادگاه نفت/ کرونا هیچ اثری در تولید نفت نداشته است
نفتون- طی شش ماهه نخست سال 99 عملکرد شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان بالاتر از تعهدات و به میزان 101 درصد انجام شده است.
یکشنبه، 20 مهر 1399 - 11:45
چاه شماره ۸ خانگیران عملیاتی شد
چاه شماره ۸ منطقه عملیاتی خانگیران پس از اجرای موفق سه فاز تعمیر، محوطه‌سازی و نصب تأسیسات سرچاهی عملیاتی شد. به گزارش نفتون، سیدعلی مصطفوی، رئیس اداره مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق گفت: با آماده‌سازی و اجرای فونداسیون برای استقرار دکل حفاری، نخستین فاز تعمیر چاه ۸ خانگیران از س...
ﺳﻪشنبه، 20 خرداد 1399 - 16:37
اعلام ۳۷موقعیت عملیاتی جدید برای استقرار دکل‌های حفاری
معاون عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: به دنبال هماهنگی‌های انجام‌شده با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۳۷ موقعیت عملیاتی جدید برای استقرار دکل‌های حفاری این شرکت تعیین و اعلام شد. به گزارش نفتون: حمیدرضا خوش‌آیند افزود: با آماده شدن این موقعیت‌ها و انجام مراحل آماده‌سازی و تست‌های ایمنی و فن...
شنبه، 17 خرداد 1399 - 19:33
صفحه 1 از 3ابتدا   [1]  2  3  انتها