تاریخ انتشار: شنبه 26 اردیبهشت 1405
تصمیم‌گیری قیمت سوخت فراتر از وزارت نفت است

  تصمیم‌گیری قیمت سوخت فراتر از وزارت نفت است

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‎گیری درباره قیمت سوخت فراتر از وزارت نفت انجام می‌شود. 

 

به گزارش نفتون به نقل از شانا، مصطفی نخعی با اشاره به سناریوهای مطروحه درباره مدیریت مصرف بنزین گفت: باتوجه به ضرورت بهینه مصرف بنزین در کشور، دولت سناریوهای مختلف قیمتی و غیرقیمتی را در دست بررسی دارد؛ اما مرجع تصمیم‌گیری درباره قیمت بنزین، وزارت نفت نیست و دولت در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند. 

 

نخعی با بیان این‌که پس از جنگ، مدیریت مصرف سوخت ضروری به نظر می‌رسد و دولت در حال بررسی سناریوهای مختلف است، افزود: سناریوهای قیمتی و غیرقیمتی هر دو در حال بررسی هستند و در بخش غیرقیمتی، مدیریت سهمیه‌ها و برخی اصلاحات مطرح است. 

 

وی تاکید کرد: هیچ کدام از سناریوها هنوز به قطعیت نرسیده؛ اما به عنوان یک گفتمان جدی در سازمان برنامه و بودجه و در سطح دولت در حال بررسی است. 

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: