تاریخ انتشار: یکشنبه 27 اردیبهشت 1405
طرح‌های بهینه‌سازی مصرف گاز با همکاری شرکت‌های کارور دنبال می‌شود

  طرح‌های بهینه‌سازی مصرف گاز با همکاری شرکت‌های کارور دنبال می‌شود

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

سخنگوی دولت گفت: شرکت ملی گاز ایران اجرای هدفمند طرح‌های بهینه‌سازی مصرف گاز را با همکاری شرکت‌های کارور در استان‌های مختلف کشور دنبال می‌شود. 

 

به گزارش نفتون به نقل از شانا، فاطمه مهاجرانی عصر شنبه (۲۶ اردیبهشت) در گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه شرکت ملی گاز ایران اجرای مستمر و هدفمند طرح‌های بهینه‌سازی را از محورهای اصلی مدیریت مصرف انرژی در کشور می‌داند، بیان کرد: در حوزه کشاورزی، صنایع، نیروگاه‌ها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها که انرژی‌بر هستند، طرح بهینه‌سازی دنبال می‌شود. 

 

وی افزود: هم‌اکنون شرکت ملی گاز ایران ۷۵ قرارداد با شرکت‌های کارور در ۲۹ استان امضا کرده‌اند که این موضوع نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی در کشور خواهد داشت. 

 

 یادآوری می‌شود که سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران چندی پیش از امضای ۷۵ قرارداد با شرکت‌های کارور با شرکت‌های گاز استانی خبر داد و اعلام کرد که توسعه همکاری با این شرکت‌ها یکی از رویکردهای مهم شرکت ملی گاز ایران در اجرای 

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: