تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 08 اردیبهشت 1405
بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از انبار نفت ری

  بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از انبار نفت ری

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از انبار نفت و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی ری که در جنگ تحمیلی سوم هدف حمله دشمن آمریکایی - صهیونی قرار گرفته بود، بازدید کردند. 

 

به گزارش نفتون به نقل از شانا، اعضای مجمع نمایندگان استان تهران دیروز (دوشنبه، هفتم اردیبهشت)، به‌ همراه محمدصادق عظیمی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از تأسیسات انبار نفت و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی ری که در جنگ رمضان هدف حمله دشمن آمریکایی - صهیونی قرار گرفته بود، از نزدیک در جریان آسیب‌های واردشده و فرآیند بازسازی و تأمین پایدار سوخت مورد نیاز کشور قرار گرفتند. 

 

در این بازید، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گزارشی از خسارت‌های وارده به تأسیسات صنعت پالایش و پخش در اثر حمله دشمن و اقدام‌های انجام‌شده برای بازسازی نقاط آسیب‌دیده ‌و استمرار تولید و توزیع پایدار سوخت ارائه کرد. 

 

در بخش دیگری از این بازدید، محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در گزارشی، جزئیات مراحل بازسازی تأسیسات انبارهای نفت تهران و البرز و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی ری را تشریح کرد. 

 

اعضای مجمع نمایندگان استان تهران همچنین با حضور در پالایشگاه نفت تهران، در جریان مجموعه اقدام‌ها و عملکرد این پالایشگاه به‌ویژه در شرایط جنگی قرار گرفتند. 

 

بر اساس این گزارش شامگاه ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ جنگنده‌های دشمن آمریکایی - صهیونی تعدادی از انبارهای نفت تهران و البرز را در جریان جنگ تحمیلی سوم هدف حمله قرار دادند، با این حال هیچ خللی در تولید و توزیع فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین ایجاد نشد و روند بازسازی این مراکز در دست اقدام است.

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: