قدردانی رئیسجمهوری از ایستادگی کارکنان نفت در روزهای جنگ تحمیلی
https://www.payamnaftun.ir/archive/id/6735
آدرس کوتاه
امتیاز:
رئیسجمهوری در پیامی از ایستادگی کارکنان نفت در روزهای جنگ تحمیلی قدردانی کرد.
به گزارش نفتون به نقل از شانا، مسعود پزشکیان امروز (چهارشنبه، ۲۶ فروردین) در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس(توییتر) نوشت:
«قدردان تلاشهای بیوقفه کارکنان و مسئولان حوزه نفت و انرژی هستم؛ آنان که در روزهای این جنگ تحمیلی، از سکوهای نفتی تا جایگاههای سوخت، با ایستادگی و مسئولیتپذیری، با وجود تهدیدها، نگذاشتند خدمترسانی به مردم مختل شود. این پایداری شایسته بالاترین تقدیر است.»