وزیر نفت: امکان رسیدن به نقطه بهینه در مصرف بنزین وجود دارد
https://www.payamnaftun.ir/archive/id/6821
آدرس کوتاه
امتیاز:
وزیر نفت با بیان اینکه کشور هزینههای بالایی را برای واردات بنزین میپردازد، گفت: شاید بتوانیم بدون اینکه در سطح رفاه مردم تأثیر منفی بگذارد مصرف بنزین را به نقطه بهینه برسانیم.
به گزارش نفتون به نقل از شانا، محسن پاکنژاد، امروز (یکشنبه، سوم خرداد) در حاشیه نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست محمدرضا عارف، معاون اول رئیسجمهوری برگزار شد، بیان کرد: شاید بتوانیم با مصرف بهینه، هزینه واردات بنزین را کاهش دهیم و بدون اینکه در سطح رفاه مردم تأثیر منفی بگذارد به نقطه بهینه برسانیم.