تاریخ انتشار: یکشنبه 03 خرداد 1405
وزیر نفت: امکان رسیدن به نقطه بهینه در مصرف بنزین وجود دارد

  وزیر نفت: امکان رسیدن به نقطه بهینه در مصرف بنزین وجود دارد

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

وزیر نفت با بیان اینکه کشور هزینه‌های بالایی را برای واردات بنزین می‌پردازد، گفت: شاید بتوانیم بدون اینکه در سطح رفاه مردم تأثیر منفی بگذارد مصرف بنزین را به نقطه بهینه برسانیم. 

 

به گزارش نفتون به نقل از شانا، محسن پاک‌نژاد، امروز (یکشنبه، سوم خرداد) در حاشیه نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد، بیان کرد: شاید بتوانیم با مصرف بهینه، هزینه‌ واردات بنزین را کاهش دهیم و بدون اینکه در سطح رفاه مردم تأثیر منفی بگذارد به نقطه بهینه برسانیم.

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: