تاریخ انتشار: یکشنبه 03 خرداد 1405
اتلاف منابع انرژی باید متوقف شود

  اتلاف منابع انرژی باید متوقف شود

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

رئیس‌جمهوری با اشاره به موضوع بهینه‌سازی مصرف در حوزه‌ انرژی گفت: اتلاف منابع در انرژی باید متوقف شود. 

 

به گزارش نفتون به نقل از شانا، مسعود پزشکیان شنبه (دوم خرداد) در پیامی به همایش ملی بهره‌وری تصریح کرد: در جهان امروز، توجه به بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی اساسی برای تقویت تاب‌آوری ملی در عبور از چالش‌ها، ارتقای کیفیت حکمرانی و فراهم‌سازی زمینه رشد و پیشرفت کشور است. 

 

وی تأکید کرد: در شرایطی که کشور با محدودیت منابع و آسیب‌های ناشی از جنگ روبه‌روست، ارتقای بهره‌وری باید به یکی از محورهای اصلی سیاست‌گذاری و مدیریت اجرایی تبدیل شود. 

 

رئیس‌جمهوری توجه جدی به بهینه‌سازی مصرف و کاهش اتلاف منابع در حوزه‌های مهمی مانند انرژی و آب و نیز زنجیره تولید و توزیع کالا و فرایندهای اجرایی و اداری را از دیگر ضرورت‌های مهم کشور دانست و گفت: بخش قابل توجهی از محدودیت‌ها، بیش از آنکه ناشی از کمبود منابع باشد، حاصل ناکارآمدی در شیوه مصرف و تخصیص منابع  است. 

 

پزشکیان افزود: مردم باید در این شرایط دشوار و با وجود همه فشارهای اقتصادی موجود، به نهضت بهینه‌سازی مصرف بپیوندند. با یاری خدا نه‌تنها بحران‌ها را پشت‌سر خواهیم گذاشت، بلکه آینده پرافتخاری را برای این مرز و بوم رقم خواهیم زد.

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: