بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌ به مردم > پیام نفتون
تاریخ انتشار: یکشنبه 25 آبان 1399
بهره‌گیری  از ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌ به مردم

  بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌ به مردم

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: این مجموعه و شرکت‌های تابع همواره در کنار مناطق محروم همجوار تأسیسات هستد و در تلاشند از ظرفیت‌های موجود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.

به گزارش نفتون، احمد محمدی از مناطق و روستاهای همجوار تأسیسات عملیاتی در شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم منطقه، درباره مشکلات این شهرستان‌ها و فعالیت‌های عام‌المنفعه مناطق نفت‌خیز جنوب در این مناطق بحث و بررسی شد.

وی همکاری بیش از پیش شرکت‌های بهره‌بردار و کمیته  CSR را در ارتباط با محیط‌های پیرامونی خواستار شد و اظهار کرد: اگرچه رسالت ما حفظ و صیانت از سرمایه ملی نفت برای تولید پایدار است، اما مجموعه شرکت‌های بهره‌بردار در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی باید همه تلاش خود را برای حمایت از محیط‌های همجوار تأسیسات نفت و گاز و کاهش مشکلات آنان به‌کار برند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب عنوان کرد: سیاست کلی شرکت ملی نفت ایران در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این است که فاصله بین مردم و صنعت نفت را کاهش دهد و تا آنجا که قوانین جاری این شرکت اجازه می‌دهد در رفع مشکلات، همراه مردم باشد. همسو با این هدف با همکاری میان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان‌ها و مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تلاش می‌کنیم با امکانات موجود در حد توان بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری نیز با تشریح اقدام‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بیان کرد: از ابتدای پارسال اقدام‌های قابل توجهی در بخش‌های عمرانی، خدماتی، آبرسانی، فرهنگی و اجتماعی انجام شده که این شرکت با ایجاد همکاری مناسب، همیشه در خدمت مردم منطقه بوده و تلاش کرده است با امکانات موجود برای رفع مشکلات منطقه اقدام کند.

 

 

منبع: شانا

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: