تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 فروردین 1405
قدردانی رئیس‌جمهوری از ایستادگی کارکنان نفت در روزهای جنگ تحمیلی

  قدردانی رئیس‌جمهوری از ایستادگی کارکنان نفت در روزهای جنگ تحمیلی

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

رئیس‌جمهوری در پیامی از ایستادگی کارکنان نفت در روزهای جنگ تحمیلی قدردانی کرد. 

 

به گزارش نفتون به نقل از شانا، مسعود پزشکیان امروز (چهارشنبه، ۲۶ فروردین) در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس(توییتر) نوشت: 

 

«قدردان تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان و مسئولان حوزه نفت و انرژی هستم؛ آنان که در روزهای این جنگ تحمیلی، از سکوهای نفتی تا جایگاه‌های سوخت، با ایستادگی و مسئولیت‌پذیری، با وجود تهدیدها، نگذاشتند خدمت‌رسانی به مردم مختل شود. این پایداری شایسته بالاترین تقدیر است.»

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: