واژگونی اتوبوس کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی
https://www.payamnaftun.ir/archive/id/6797
آدرس کوتاه
امتیاز:
یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، در محور مواصلاتی عسلویه-سیراف دچار سانحه واژگونی شد.
به گزاش نفتون به نقل از شانا، امروز، (یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت)، اتوبوس حامل کارکنان خدوم و زحمتکش این مجتمع که عازم شهر کرمانشاه بودند، در محور مواصلاتی عسلویه–سیراف دچار سانحه واژگونی شد.
بنابر این گزارش، متأسفانه در این حادثه دلخراش، ۶ نفر از همکاران جان خود را از دست دادند و ۲۰ نفر نیز مصدوم شدند.
این مصیبت وارده را به خانوادههای داغدار و به خانواده بزرگ صنعت نفت و گاز، به خصوص همکارانمان در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تسلیت عرض میکنیم.